Sunday, October 17, 2010

hati yg sgt sakit!!!

hmmmm~~sejak kebelakangan ni~ntah la nk ckap~terlalu sukar nk luahkan
hati ni hancur~sakit mcm mna~~x da yg mgerti~~kdg sedikit serik pn ada jgn kerana masih mahu bercinta walaupun sebelum ini sering disakiti~~tp ttap memberi pluang~~but he is d laz one in ma life~~insyallah~

tetapi kalu kita syg org ni~msti byk dugaan kan~~sering kali bergaduh~sering bertekak~~
air mata dh kering x terkata~~ya mmg kesalahn berpunca dari kedua2 pihak~ bkn dy saja yg salah~aku jgk byk wat salah~ tapi smpai skung masih blum jmpk penyelesaian nya~~ setiap malam menangis~dy x penah tahu yg hati ak ni sgt sensitif~~x bleyh kan marah~tengking~~ kalu kna marah aku ak sedyh~menangis~hingga skung~sumpah x tipu!!! hati dh berkecai~ tapi aku ttap sygkan dy~~

dy lah segala nya wat aku~~tetapi dy x faham aku~~aku perlu sedikit ja tuk dy faham aku~~

supaya dy x tuduh ak mcm2 lg~~tuduhan tu yg wat aku kecewa sgt~~hmmm~ntah lah

setiap doa ku~aku memohon agr jodoh kami berkekalan~mntk dy brubh sikit~ now dah termakbul sikit~~alhamdulilah~~terima kasih ya allah~~aku bersyukur~~

skung dy jd terlalu baik~~ak terharu sgt2~~mcm x percaya~heheeeh~~ aku btoi2 sayang dy~~

harap kebahagian ini dapat berkekalan smpi bila2~~smpi keanak cucu~~amin~~

doakanlah kebahagian kami ebrsama~~ tapi hati yg terluka kerana kata2nya sebelum ni masih belum sembuh~~mgkin ia akn megambil sedikit masa utk pulih~~insyallah~

No comments:

Post a Comment