Saturday, March 19, 2011

kisah sedyh mlm ni~~ T__T


malam ni sedyh sgt~~ tgah menjanda ni~~ err.errrr

si marka p men futsal~~mana ingt si awek dah~sabaq ja la~

td kelai lg sbup dy nk men futsal saya halang~~!! x pa la~~ dy mraah saya kerana futsal!!
futsal lagi penting~ x pa la~~minat dy kan~~ so saya kena faham~~

pastu yg lagi menyedihkan~bukak fb dy~tgk ada pempuan mana tah dy duk chat~~
pempuan tu pon gatai~~ siap ajak webcam suma!!~~ geram gila~~ eeiiii geram ak kat pempuan tu!!
sabaq ja la~~ itu ja yang ak mampu buat~~

utk maen futsal tu~~ mainlah~saya x halang dh lepas ni~~ x cakap apa dah~~

pasal pempuan tu~~ i know~i;m not pretty gurl~~ hope u accept me who i am~ mood sedyh~~

saya mmg kuat bebai~~saya suka wat pangai~~

tp kan awk~saya mcm tu sbup sya syg sgt ngan awk~~

sometimes i know~ saya x faham awkk~~saya mntk maaf~

tp sumpah saya syg awk!!!~~ bkan niat saya nk sakitkan aty awk pon!!!~ :'(

kalu awk dah jumpak yg lebyh baik nnt~~awk baek2 tau~~~ suma perempuan igin disygi

awk layan dy baek2 tau~~ :'(



2 comments: